Pontevedra/Portela - Reisverslag uit Portela, Spanje van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu Pontevedra/Portela - Reisverslag uit Portela, Spanje van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu

Pontevedra/Portela

Door: Rein en Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Rein en Annemieke

19 September 2014 | Spanje, Portela

Vandaag vertrekken we weer met regen, en net zoals gisteren valt die recht omlaag. Nadat we onderweg bij een begraafplaats in een nis hebben geschuild, door een jonge vrouw doorgestuurd zijn naar hun café/bar, leggen we er om 13.30 uur de pannen op. We soppen in onze schoenen, en net als de suidafrikanen heb ik inmiddels ook een nieuw broekiedoekie nodig. In het café genieten we van een heerlijk bordje soep, en een lekker kopje koffie. We krijgen van de kastelijn nog een kado'tje mee. Een schelp met daarin de tekst : de schildpad ziet meer dan de haas. Inde Alberge kunnen we meesten. Doen we. Verder alle jarigen een fijne verjaardag en alle vakantiegangers een fijne vakantie, met veel zon. Tot morgen maar weer. Groetjes, de peregrino' s

• 20 September 2014 - 19:45

Maria:

Het is genieten van jullie bijzondere en mooie ontmoetingen . En toch weer regen .. succes weer samen maar dat zit wel goed. Gr maria

• 21 September 2014 - 12:29

Hanny Groenendaal:

Beste Rein en Annemieke,

Veel gezien zoals wij begrijpen en nat (regen) hebben we hier ook en bovendien is de temperatuur hier laag.

Geniet er verder lekker nog maar lekker van.

De groeten van Hanny

• 21 September 2014 - 12:31

Ria En Joke Kastelijn:

Wat een leuk reisverslag we genieten zo ook een beetje mee.
    Jammer van de regen we zullen (bidden) ..... voor mooi weer !!!
    Nog een fijn wandel vakantie en tot wederhoren.

ria en Joke.