Santiago/Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu Santiago/Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu

Santiago/Porto

Door: rein en Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Rein en Annemieke

26 September 2014 | Portugal, Porto

He, hallo allemaal. We hadden beloofd om nog terug te komen als er iets leuks of moois zou gebeuren. Nou ik kan ellenlange verhalen afsteken over al het moois van de camino. Even wachten, er komt nu een prachtig mooi bruidje over de boulevard. Duidelijk vermoeide voeten, want Hij draagt heel liefdevol haar zilveren schoentjes. O God, ik besef dat dit voor ons wel heel lang geleden is. Poehpoeh.
Maar wij willen jullie even laten weten, dat we weer 2 filmsterren in de familie hebben. De laatste dag dat we in Santiago zijn, word er op het plein, opzij van de kathedraal gefilmd. Eerst weten we nog niet wat er aan de hand is. Er word zoveel gefilmd. Wat blijkt nu. Het boek van Hape Kerkeling een Duitse komiek, die een paar jaar geleden de Camino heeft gelopen, word verfilmd. Er word ons gevraagd of we op de trappen willen gaan zitten, en zie, er zijn weer 2 figuranten geboren.
Het word een scene waarbij vele pelgrims elkaar op het plein begroeten. Dat staat erop. Dan komen er opeens wandel vrienden van ons aan. En dan gebeurt er hetzelfde, maar dan echt. We hebben geen idee wat er allemaal op staat, maar we gaan zeker kijken. Je snapt wel dat de hele film staat of valt met ons groepje!! Hahaha. Groetjes weer, en wie weet. Adios Bom Noche.

• 27 September 2014 - 18:57

Maria:

Geniet nog vanjullie dagen in santiago en misschien nog beroemd erbij ook, ikheb genoten van jullie belevenissen. Tot TOE MAR. Xx

• 28 September 2014 - 00:15

Miranda:

tjee wat gaaf !!!! dat word een druk jaar met films kijken haha. geniet er nog lekker van. dikke knuffel van ons en de kids

• 28 September 2014 - 10:35

Ria En Joke :

leuk al die verhalen van jullie.
    Zien we jullie mischien nog wel een keer op de TV langs komen!!!
    Een goede vlucht terug naar Schijndel en tot ziens.

Ria en Joke

• 15 Oktober 2014 - 10:59

Ploni:

weer hele leuke gezellige verslagen.

• 16 Oktober 2014 - 16:47

Mariëtte:

Hoi rein en Annemie,

bedankt voor het mooie tegeltje. wij gaan ook naar de film kijken als die uitkomt!
    Fijn dat jullie weeer eensbij st.Jaques zijn geweest.

lieve groet, Gijs en Mariëtte.