Redondela/ Pontevedra - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu Redondela/ Pontevedra - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu

Redondela/ Pontevedra

Door: Rein en annemieke

Blijf op de hoogte en volg Rein en Annemieke

19 September 2014 | Spanje, Pontevedra

Start in de stromende regen. We lopen door een prachtige omgeving en parallel aan een meer: Bucht van Vigo.
We hebben een mooi uitzicht, maar met zon zou het mooier zijn. Het is nu mistig, jammer.
Iedereen verspelt wat anders voor de komende week, dus afwachten
maar. Rein vind dit weer........3 x woordwaarde bij scrabble.
Om 16.00 komen we kletsnat aan in de Alberge, maar volgens een zuid africaanse moet het sopnat zijn. Er zijn geen bedden meer, wel 28 matrassen op de grond. Wij vinden alles goed. Geen gelegenheid om wat te drogen. We vinden nog wat droogs in de rugzak en dat voelt heerlijk.
Eten in een spaans resraurantje. Man spreekt alleen spaans. Wij bestellen hetzelfde als de buren. Ziet er goed uit,en smaakt ook goed. Heeft U wifi Senor? No, alleen televisie!! Hopelijk in de Alberge, dan kan ik ons dagboek bijwerken. Gelukt!! Adios

• 19 September 2014 - 16:21

Sybe:

En een troost bij regen: het meeste valt er naast!