Santiago/Finisterre - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu Santiago/Finisterre - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu

Santiago/Finisterre

Door: Rein en Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Rein en Annemieke

23 September 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Goede middag allemaal, onze plannen zijn enigszins gewijzigd. Toen we gisteren de route naar Finisterre/Muxia kregen, hebben we besloten om dit niet te gaan lopen. Er zitten, voor mij op dat moment te lange en hoge etappes in. (A) Om een en ander niet nog meer te forceren, gaan we dit niet doen. Het voelt als falen/opgeven, maar luisteren naar je lichaam is niet altijd het gemakkelijkst. We zitten nu op de bus te wachten naar Finisterre. Daar zullen we 1 x overnachten, daarna terug naar Santiago, onze inkopen doen en kaartjes voor de bus kopen naar Porto. Dan hebben we nog een paar dagen Porto, en vliegen we 30 sept. weer naar huis. Tot zover ons verslag. Mocht er onverhoopt nog iets moois gebeuren, komen we nog even terug. En anders bij deze, bedankt voor jullie support.
Adios, Rein en Annemieke

• 23 September 2014 - 12:50

Sybe En Pleunie:

Fijn, dat jullie al zo genoten hebben, Finisterre is het toetje maar je kunt ook zonder.
    Geniet nog van de overige dagen met hopelijk mooi weer.
    Groet.
    Pleunie & Sybe

• 23 September 2014 - 13:34

Ria :

Annemieke y Rein

Bedankt voor het leuke reisverslag.
    Wij hebben er van genoten en ook kunnen lachen.
    Nog een paar leuke vakantie dagen, veel plezier en een goede terug reis.

Gr Ria Korsten y Joke Kastelijn

• 24 September 2014 - 15:05

Jack:

Ik vindt dit zwz al een hele prestatie , en het belangrijkste is dat je er van hebt genoten. Weer vele mede pelegrinos hebt ontmoet , en door inspanning , ontspanning heb gekregen.Wij hopen dat jullie daar nog een fijne tijd hebben , en bedankt voor de mooie verhalen Gr Jack en Janine

• 25 September 2014 - 23:43

Henri(jetje):

Jammer dat de reisverslagen afgelopen zijn ,
    Maar fijn dat wij zo met jullie hebben mogen " mee lopen"
    Jullie hebben het weer geweldig gedaan Een mooie tocht met nieuw avontuur?
    Dat hebben jullie toch maar weer lekker gedaan samen !
    En het is echt geen falen ,ook al voelen jullie dat zo.
    het is juist stoer dat je durft toe te geven dat het verstandig is dit niet te doen !
    geniet nog maar lekker van het mooie Porto !
    tot thuis dan willen we jullie verhalen helemaal horen ,

Houdoe tot in Skendel

Dikke kus van ons !

Antoine en Henri(jetje)

• 26 September 2014 - 14:39

Mia Vd Donk:

Geniet nog van mooi Porto samen .En erg knap dat je toegeeft aan je lichaam . Dat valt inderdaad niet mee . En is beslist geen falen . Jammer maar helaas . Ook jammer dat de anekdote van jullie avontuur nu ook voorbij zijn ik heb er van genoten . Voor jullie nog even genieten en een goede reis terug . Hoor nog graag al jullie verhalen . gr en tot ziens . mia.

• 02 Oktober 2014 - 14:47

Caminofrans:

Ola pelegrinoos,
    Ik hep jullie avontur op de voet gevolgd en hoop dat jullie het als zeer prettig hebben ervaren! Mijn dank hiervoor El fin está cerca
    Gegroet,
    Buon Caminho