schijndel - Porto - Lavra 8/9 september - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu schijndel - Porto - Lavra 8/9 september - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu

schijndel - Porto - Lavra 8/9 september

Door: rein en Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Rein en Annemieke

09 September 2014 | Nederland, Schijndel

Zo, eindelijk kan ie dan.
Gisteren een lange reisdag gehad. Reisverslag geschreven,mislukt!
Vandaag een prachtige dag, met veel bezienswaardigheden. Het is geen wonder dat Porto op de werelderfgoed lijst staat. Om 7 uur op. Alles moet nog het juiste plekje krijgen, dus om 8 uur staan we buiten. Eerst naar de kathedraal een stempel halen. Eraan vast, zit een museum. Even getwijfeld maar toch maar gedaan. Geen spijt van gehad. Het is hier zo ontzettend mooi, dat we verbaasd zijn dat we al om 18.30 uur de camping op lopen. Ik was even bang dat we over een week pas uit Porto weg zouden zijn. Door onze slechte voorbereiding ging het ook niet echt van een leien dakje. Een en ander een beetje geforseerd. Nu nog even de voetjes masseren en dan lekker slapen. Helaas nog geen foto's. Als iemand weet hoe dat moet, ik houd me aanbevolen. Ik kom er niet uit. Voor nu welterusten. Tot morgen.

• 10 September 2014 - 20:12

Henri(jetje) :

Geweldig dat het zo mooi is daar , rust lekker uit en geniet morgen weer van een mooie wandeling XXX

Liefs Henri(jetje)

• 11 September 2014 - 12:48

Maria Vissers:

Ga eerst genieten van alles en de fotos komt wel. Ik kan jullie ook niet helpen het was al een hele kunst om jullie te vinden op de site. Geniet van elke stap. Gr. Maria x