Lavra - Rates - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu Lavra - Rates - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Rein en Annemieke Uden - WaarBenJij.nu

Lavra - Rates

Door: Rein en Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Rein en Annemieke

10 September 2014 | Nederland, Schijndel

Vanmorgen om 7.30 opstaan. We weten nu alweer waar alle spieren zitten. Vooral de bilophanging. Je hebt overal spieren waar je ze niet verwacht. Het grootste gedeelte van de kustlijn is voorzien van vlonders. Er komt ons een jong vrouwtje tegemoet, hardlopend met een kinderwagen. Wij vinden dat ze strakke billen heeft. Dat krijgen wij nu ook. Om 4 uur houden we het voor gezien. Ze zijn strak zat.
Het is vanaf vanmorgen al lachen. Eerst een ontbijt in de eerste de beste kroeg. Dan even wat eten kopen voor onderweg, in het naast de kroeg gelegen winkeltje. Na 300 meter vinden we dat het tijd word voor een pauze.We willen graag even gebruik maken van het toilet. Daardoor zijn we om 9.30 pas weg. We lopen langs de kust, en genieten van de mooie uitzichten, opgravingen van miljoenen jaren geleden, en invloeden van de vikingen. Het was weer een mooie, enerverende maar vooral erg warme dag.Uiteindelijk komen we om 18.30 aan in de refugio. Deze is heel mooi en netjes en ook nog eens gratis. Truste, tot morgen.

• 10 September 2014 - 22:45

Miranda:

geweldig om te lezen. misschien moeten jullie toch wat "verder"van het strand gaan lopen ? al die terrassen daar zijn gevaarlijk haha. succes met de verdere rit. dikke knuf van ons